(We are) sitting in a room
Kas galėjo numanyti, kad toks natūralus žmogaus būdui reiškinys kaip buvimas viename kambaryje su draugais, artimaisiais ar šiaip nepažįstamais žmonėmis yra neįmanomas dalykas?
2020-ieji metai įrodė, kad tai gali būti ne tik distopinio filmo scenarijus, o realybė, prie kurios jau spėjome priprasti.
Ši interaktyvi garso instaliacija - tai 1969 m. Alvin Lucier kūrinio "I Am Sitting in a Room" interpretacija, atliepianti šiandienos aktualijas, kai buvimas kambaryje daugiskaita mūsų visuomenėje nėra kasdienis reiškinys, o greičiau išimtinė privilegija.
Tai eksperimentas, kurio rezultatas sunkiai prognozuojamas, priklausantis nuo daugybės atsitiktinių veiksnių: aplinkos triukšmų, patalpų rezonansų, dalyvių skleidžiamų garsų ir jų erdvės santykio, naudojamos technikos artefaktų ir pan. Vienintelės apribojančios sąlygos, pasiskolintos iš originalaus A. Lucier kūrinio - vieno įrašo ciklo trukmė ir bendra kūrinio trukmė, kuri ironiškai apytiksliai atitinka maksimalią standartinio zoom pokalbio trukmę. Dėl šių priežasčių tikiuosi, kad galutiniame eksperimento taške gimęs garso kūrinys savyje bus sugėręs visą šių keistų laikų nuotaiką ir taps ne tik garsiškai ir konceptualiai įdomia Alvin Lucier kūrinio interpretacija, bet ir savotiška koncentruota laikmečio iliustracija.
Veiksmas
2021 01 09 (šeštadienis) 15:00
Prisijungimas
...
Who could have thought that such a simple idea as sitting in a room with friends, family or just random people is impossible?
2020 has proved that it might not only be a dystopic film plot, but reality which is already a second nature to majority of the world.
This interactive sound installation is an interpretation of 1969 Alvin Lucier's piece "I Am Sitting in a Room" which conforms to current times when being in a room in plural is not a common act but rather a privilege.
This is an experiment which is hardly predictable due to many random factors: ambient noises, room resonances and other acoustic properties, participants choice of sounds and their room relationship, technical artefacts etc. The only restrictions borrowed from the original Lucier's piece is duration of the recording cycle as well as the whole piece's duration which ironically almost match that of a standard zoom meeting. All those reasons make me believe that this experiment will become not only sonically and conceptually interesting interpretation of Alvin Lucier's piece, but some kind of weird concentrated illustration of these strange times of 2020.
Date and Time
09 01 21 (Saturday) 13:00 UTC
Join here:
Komentarai
Rašyti komentarą